سوال های متداول

 
هزینه خدمات ثبت نام چقدر است؟

خدمات ثبت نام در این سامانه رایگان می باشد

آیا امکان ویرایش مشخصات فرزند من پس از ثبت نام وجود دارد؟

بله ، شما می توانید با هماهنگی مدیر مدرسه اطلاعات خود را اصلاح نمائید

آیا امکان ثبت نام بدون شماره تلفن همراه وجود دارد؟

خیر ، شماره تلفن همراه شما جهت اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می گیرد

آیا می توانم شماره همراه خود را بعد از ثبت نام تغییر دهم؟

بله، می توانید با هماهنگی مدیر مدرسه اطلاعات خود را اصلاح نمائید.

آیا می‌توانم به اطلاعات رانندگان یا مدرسه فرزندم دسترسی داشته باشم؟

بله با هماهنگی مدیریت مدرسه می توانید آن را مشاهده نمائید

آیا میتوانم پس از ثبت نام انصراف دهم؟

در صورتیکه قصد انصراف از ثبت نام دارید لازم است با مدیریت مدرسه همانگی نمایید

آیا برای ثبت نام نیاز به زمان و مکان خاصی میباشد؟

خیر، ثبت نام در این سامانه محدودیتی ندارد.

سامانه شما چه سیستم ها و گوشی ها را پشتیبانی میکند؟

کلیه گوشی هایی که سیستم عامل آنها اندروید (نسخه 4 و بالاتر) و یا iOS می‌باشد می توانند نرم افزار والدین را نصب نموده و از سیستم ردیاب سرویس مدارس استفاده نمایند.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری هم ثبت نام نمایم؟

بله ، درصورتیکه کلیه اطلاعات درخواستی هنگام ثبت نام را در اختیار داشته باشید.

آیا می‌توانم با یک شماره همراه همه فرزندانم را ثبت نام کنم؟

بله، در صورتی که مدارس فرزندانتان قبلا در این سامانه ثبت نام کرده باشند.

از وضعیت ثبت نام قطعی ، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

در صورتیکه بعد از تکمیل فرم ثبت نام پیغام موفقیت در ثبت نام را مشاهده نمودید به معنی تکمیل فرآیند ثبت نام شما می باشد.

می‏‌توانم ثبت نام را تلفنی انجام دهم؟

خیر، برای ثبت نام دنش اموزان نیاز به تعیین موقعیت منزل می‌باشد.

آیا امکان اصلاح آدرس منزل در اواسط سال تحصیلی برای اولیا امکان پذیر است؟

بله ، این کار با هماهنگی مدیریت مدرسه دانش آموز امکان پذیر خواهد بود.

چه زمانی امکان استفاده از خدمات ردیابی سرویس برای فرزندم فراهم می‌گردد؟

هر گاه راننده سرویس فرزند شما، اپلیکیشن راننده را نصب و فعال کرده باشد.